معرفی کیا اسپورتیج پلاگین هیبرید

عکس معرفی کیا اسپورتیج پلاگین هیبرید
معرفی کیا اسپورتیج پلاگین هیبرید

چندی پیش شرکت کیا خبری مبنی بر ساخت خودروهای هیبریدی منتشر کرده بود ، اکنون نسخه برقی کیا اسپورتیج برای سال 2023 که در دو تیپ X-Line و X-Line Prestige عرضه می‌شود را معرفی کرد.

عکس 2- معرفی کیا اسپورتیج پلاگین هیبرید

اطلاعات بیشتر اسپورتیج پلاگین هیبرید


هر دو نسخه کیا اسپورتیج پلاگین هیبرید 2023 مجهز به یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ به همراه یک موتور الکتریکی 66.9 کیلو واتی و با یک باتری لیتیوم پلیمری 13.8 کیلووات‌ ساعتی است که توانایی تولید 177 اسب‌ بخار قدرت را دارد.

عکس 3- معرفی کیا اسپورتیج پلاگین هیبرید

امکانات و تجهیزات اسپورتیج پلاگین‌هیبرید


این کراس‌اور برقی در دو تیپ X-Line و X-Line Prestige عرضه می‌شود ، خودروی الکتریکی کیا اسپورتیج پلاگین‌هیبرید 2023 در مدت زمان 2 ساعت شارژ کامل میشود.در بخش ظاهری به روز رسانی هایی صورت گرفته ، تغییراتی که به چشم میخورد قاب دور شیشه آینه‌های جانبی مشکی براق روف‌راک سپرهای منحصر به‌فرد با جزئیات کروم مات برای هر دو نسخه از اسپورتیج پلاگین‌ هیبرید ویژگی هایی در بخش ایمنی و سیستم‌های پیشرفته کمک راننده در نظر گرفته شده از جمله رادارهای حفظ خطوط ، چراغ‌های LED ، هشدار توجه راننده ، جلوگیری از تصادف جلو ، هشدار ترافیک عقب و برای نسخه X-Line امکانات خاصی اضافه شده از جمله

  • هشدار پارک جلو و عقب
  • کروز کنترل هوشمند
  • نمایشگر دید 360 درجه
  • نمایشگر دید نقطه کور
  • سیستم صوتی Harman Kardon

عکس 4- معرفی کیا اسپورتیج پلاگین هیبرید

زمان عرضه اسپورتیج پلاگین‌هیبرید 2023


این خودروی الکتریکی در سه ماهه سوم سال 2022 به فروش میرسد و تاکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست اما طبق اعلام شرکت کیا مدتی قبل از زمان عرضه اطلاعاتی چون سطح مصرف سوخت و قیمت آن و.... در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.


مطالب مرتبط

1401/06/09
1401/02/17
1401/01/26
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد