خودرو برقی اشکودا انیاک کوپه نسخه RS

عکس خودرو برقی اشکودا انیاک کوپه نسخه RS
خودرو برقی اشکودا انیاک کوپه نسخه RS

کراس اور اشکودا انیاک کوپه که اواخر امسال فروش آن آغاز میشود گران‌ترین محصول این شرکت محسوب می‌شود طبق خبرهای منتشر شده سه خودرو برقی دیگر قرار است تا چند سال آینده معرفی شود.

عکس 2- خودرو برقی اشکودا انیاک کوپه نسخه RS

معرفی اشکودا انیاک کوپه نسخه RS


خودرو تمام الکتریکی اشکودا انیاک کوپه نسخه RS توانایی تولید 295 اسب‌ بخار قدرت و 460 نیوتن‌ متر گشتاور را دارد و صفر تا صد این خودرو 6.5 ثانیه زمان میبرد. در بخش ظاهری این خودرو شاهد طراحی خاص جلو پنجره به نام کریستال فیس که 131 دیود نوری دارد ، یکی از رنگ های خاص بدنه آن سبز Mamba است ، چراغ های عقب خودرو LED و چراغ های جلو خودرو LED ماتریسی است ، ارتفاع این خودرو نسبت به نسخه معمولی تا سطح زمین در جلو 15 میلی‌متر و از عقب 10 میلی‌متر پایین‌تر است و امکان سفارش رینگ چرخ ها از 18 تا 21 اینچ وجود دارد. اگر برای این خودرو از باتری بزرگ و موتوری استفاده شود که توانایی تولید 201 اسب بخار قدرت را داشته باشد برد حرکتی این خودرو به 245 کیلومتر میرسد.

عکس 3- خودرو برقی اشکودا انیاک کوپه نسخه RS

امکانات اشکودا انیاک کوپه


این خودرو در حالت استاندارد سقف پانوراما ، صندلی‌های اسپرت چرمی مشکی با خطوط متضاد و تریم فیبر کربنی ، نمایشگر 5.3 اینچی دیجیتال راننده و صفحه‌نمایش اطلاعات و سرگرمی لمسی 13 اینچی را دارد و هم امکانات رفاهی دیگری قابل سفارش است از جمله

  • سیستم صوتی Canton با 13 اسپیکر
  • هدآپ
  • شارژر بی‌سیم


مطالب مرتبط

1401/06/10
1400/11/29
1398/08/24
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد