جنسیس G90 معرفی شد

عکس جنسیس G90 معرفی شد
جنسیس G90 معرفی شد

نسل جدید خودرو جنسیس G90 که مجهز به پیشرانه 3.5 لیتری V6 (با سوپرشارژ برقی) است با گذشت 4 سال معرفی شد که از سال آینده در کره جنوبی به فروش میرسد اما وارد بازار اروپا نخواهد شد.

عکس 2- جنسیس G90 معرفی شد

امکانات جنسیس G90


این خودرو به سیستم رایحه داخلی با نام‌های The Drivers Awakening , The Great Outdoors و My Favorite Place مجهز شده است همچنین ویژگی Mood Curator چهارحالته نیز برای اولین بار در محصولات جنسیس به کار رفته و تنظیمات مختلفی را ارائه می‌دهد از جمله

  • ماساژور صندلی‌ها
  • لامپ‌های حالت
  • سیستم صوتی Bang & Olufsen با 23 بلندگو
  • رایحه‌ها و پرده‌های برقی

عکس 3- جنسیس G90 معرفی شد

کابین جنسیس G90


فضای داخلی این خودرو لوکس کاملا با چرم پوشیده شده و روی درها از چراغ‌های LED با نور ملایم استفاده شده همچنین امکان کنترل نور ، ماساژور صندلی‌ها ، موقعیت پرده‌ها ، تهویه‌ مطبوع از طریق یک تبلت 8 اینچی روی کنسول میانی فراهم شده و برای دو سرنشین عقب دو نمایشگر 10.2 اینچی در نظر گرفته شده است. امکان رشد باکتری ها روی چرم مصنوعی این خودرو کاهش میابد چرا که فضای داخلی جنسیس G90 جدید با مواد ضد باکتری زئولیت ، نقره ، روی ، پوشیده شده همچنن استفاده از جزئیات فلزی ، چوبی و کربنی ، فضایی داخلی متفاوتی را به ارمغان آورده است. صندلی های جنسیس G90 امکانات خاصی رو ارائه میدهند از جمله در حالت اسپرت یا سرعت‌های بیش از 130 کیلومتر برساعت لبه‌های نگهدارنده صندلی باد میشوند و هنگام سوار و یا پیاده شدن از خودرو ، دقیقاً برعکس عمل می‌کنند.این صندلی ها که ergo-relaxing شناخته می‌شوند مجهز به 10 سلول هوا در پشتی صندلی و 2 سلول دیگر روی تشک است و 4 نوع ماساژ با شدت‌های متفاوت را ارائه می‌دهند.

عکس 4- جنسیس G90 معرفی شد

ویژگی ها و تکنولوژی G90


حالا بریم سراغ یک سری ویژگی ها و تکنولوژی هایی که در نسل جدید این خودرو به روز شده اند

  • فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب
  • استفاده از تلفن‌همراه هوشمند برای باز کردن درها و صندوق عقب
  • پشتیبانی از به‌روز‌رسانی‌های هوایی
  • سیستم تائید هویت با اثر انگشت
  • حذف نویز
  • هدآپ دیسپلی
  • پارک از راه دور و HOD

عکس 5- جنسیس G90 معرفی شد
بخش فنی جنسیس G90

پیشرانه V8 تنفس‌طبیعی این خودرو کنار گذاشته شده و نسل جدید این خودرو مجهز به یک پیشرانه 3.5 لیتری V6 (با سوپرشارژ برقی) است که توانایی تولید 375 اسب‌ بخار قدرت و 530 نیوتن‌ متر گشتاور به وسیله یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را دارد که این نیرو را به چرخ‌های عقب (RWD) و یا تمامی چرخ‌ها (AWD) منتقل می‌کند. موتور e-S/C جدید جنسیس G90 با فناوری سوپرشارژ هوای فشرده ، شتاب و عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی های خوب این خودرو سیستم هوشمند تعلیق بادی جدید آن است که هنگام رانندگی در جاده‌های سخت و ناهموار ، هر دو محور به طور اتوماتیک به میزان 25 میلی‌متر بالا می‌آیند همچنین این سیستم تعلیق اجازه بالا بردن 10 میلیمتر چرخ های جلو را به شما میدهد در حالی که تا 100 متر قبل از رانندگی روی سطوح ناهموار ، تغییراتی را ایجاد می‌کند.

عکس 6- جنسیس G90 معرفی شد
نمای ظاهری جنسیس G90

این خودرو در دو رنگ سفید و آبی قابل عرضه است طراحی این خودرو کمی متفاوت است چرا که از دستگیره مخفی­‌شونده درها ، فرم عجیب چراغ‌های راهنما در جلو و عقب بدنه ، رینگ‌های 20 اینچی با طرح انحصاری برای این مدل استفاده شده است. خروجی دوگانه اگزوز ، در صندوق و طرح سپر عقب مشابه با نسل قبل به نظر میرسد.

 
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد