رونمایی از MVM X22 پرو مدیران خودرو

عکس رونمایی از MVM X22 پرو مدیران خودرو
رونمایی از MVM X22 پرو مدیران خودرو

در روز جمعه 5 آذرماه 1400 شاهد رونمایی از یک خودرو فیس‌لیفت به نام ام‌وی‌ام X22 پرو از طرف شرکت مدیران خودرو بودیم که با تغییرات چشمگیری در بیرون کابین و هم در داخل کابین همراه است.

عکس 2- رونمایی از MVM X22 پرو مدیران خودرو

مونتاژ خودرو X22 جدید


خودرو جدید ام‌ وی‌ ام X22 پرو ظاهرا برای رقابت با محصولات کرمان موتور به خصوص خودرو جک S3 به ایران آمده ، اما این خودرو چه ویژگی هایی دارد که قابل رقابت با جک S3 است. در بخش ظاهری از چراغ های باریک و کشیده که تا قبل از این در محصولات هيوندای دیده میشد استفاده شده. در نمای جلو خودرو تغییرات زیادی انجام شده از جمله جلوپنجره کاملا جدید اما در عقب خودرو تنها تغییرات مختص خطوط و زوایای بدنه شده است.

عکس 3- رونمایی از MVM X22 پرو مدیران خودرو

کابین ام وی ام X22 پرو


یک سری امکاناتی در این خودرو ارائه شده که برای اولین بار طرفداران ام وی ام آن را تجربه میکنند لیست امکانات به شرح ذیل ↓ ۱ - نمایشگر لمسی جدید با سایز 9 اینچ ۲ - فریم جدید و زیبا در کنسول مرکزی ۳ - تغییر قاب دور صفحه کیلومتر ۴ - فرمان دی‌کات جدید ۵ - ترمز پارک برقی ۶ - اتوهلد ۷ - فرمان برقی با توجه به این امکانات میتوان گفت کابینی مدرن برای این خودرو طراحی شده به خصوص محل قرارگیری ادوات مربوط به سیستم تهویه مطبوع که واقعا از لحاظ ظاهری به داشبورد نمای خاصی داده است.

عکس 4- رونمایی از MVM X22 پرو مدیران خودرو

مشخصات فنی ام وی ام X22 پرو


مدیران خودرو قرار است در این خودرو برای اولین بار از موتور توربوشارژ استفاده کند ، موتور 3 سیلندر توربو که توانایی تولید 102 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن گشتاور را دارد که با مقایسه با مدل X22 استاندارد 15 واحد گشتاور آن افزایش پیدا کرده اما قدرت آن 3 واحد کاهش داشته است. * خودرو ام‌ وی‌ ام X22 پرو در چین با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی که میتواند 116 اسب‌ بخار قدرت و 143 نیوتن‌ متر گشتاور تولید کند در اختیاران خریداران قرار میگیرد. اگر از چری آریزو 6 استفاده کرده اید تجربه رانندگی با گیربکسی از نوع CVT را دارید ، خبر خوب اینکه در این خودرو هم از این گیربکس استفاده شده که قابلیت تعویض 9 دنده مجازی را هم دارد ، طبق تست و بررسی هایی که صورت گرفته گفتنی است بازدهی آن به مرز 97 درصد رسیده است.

عکس 5- رونمایی از MVM X22 پرو مدیران خودرو
قیمت ام وی ام X22 پرو

طبق خبرهایی که منتشر شده در حال حاضر این خودرو 580 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد