ماشین با طول ۲٫۵ متر

عکس ماشین با طول ۲٫۵ متر
ماشین با طول ۲٫۵ متر

در نمایشگاه IAA Mobility مونیخ شاهد یک خودروی کوچک که شاید بتوان از لحاظ طولی با خودروی ام وی ام 110 مقایسه کرد رونمایی شد که متعلق به شرکت سیتی ترانسفورمر بود.

عکس 2- ماشین با طول ۲٫۵ متر

مشخصات خودرو سیتی ترانسفورمر


سیتی ترانسفورمر از خودروی الکتریکی کوچک خود به طول ۲٫۵ متر رونمایی کرد طبق بررسی های انجام شده این خودروی الکتریکی روی یک شاسی جمع‌ شونده پیاده شده است که با این طراحی چرخ‌ها برای ثبات بیشتر در سرعت به بیرون و برای پارک کردن یا حرکت در فضاهای تنگ به سمت داخل رانده شوند. طول خودرو ۲۵۰ سانتی‌متر و عرض آن ۱۴۰ سانتی‌متر است اما عرض خودرو قابلیت تنظیم دارد این قابلیت توسط شاسی که قابلیت تنظیم عرض را دارد چرخ‌ها را تا حدی به هم نزدیک می‌کند که عرض کلی خودرو به ۱۰۰ سانتی‌متر میرسد برای استفاده از این قابلیت نیازی به توقف خودرو نیست ، در حین حرکت هم میتوان از این قابلیت استفاده کرد.

عکس 3- ماشین با طول ۲٫۵ متر

پیشرانه خودرو برقی


گروه سیتی ترانسفورمر بر این باور هستند که مشکل وضعیت بد ترافیکی در کلان‌شهرهای جهان با این خودرو حل میشود در این خوردو از یک موتور الکتریکی ۱۰ اسب بخاری بر روی چرخ های عقب استفاده شده که دارای پیشرانه‌ی برقی متراکم ۲۰ اسب بخاری است. در حالت استاندارد یعنی عرض خودرو را تغییر ندهید میتوانید حداکثر ۹۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید ، چنانچه عرض خودرو را به حداقل برسانید میتوانید حداکثر ۴۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. اطلاعات تخمینی از این خودرو

  • ظرفیت پیمایش بین ۱۲۰ تا ۱۸۰ کیلومتر
  • ترمز ضد قفل و سیستم پایداری الکترونیکی
  • ترمزهای دیسکی جلو و عقب
  • شارژ ۸۰ درصدی در ۳۰ دقیقه
  • ۸٫۵ متر قطر چرخش این خودرو

عکس 4- ماشین با طول ۲٫۵ متر

نگاهی بیشتر به این خودروی الکتریکی


این خودروی الکتریکی ارتفاع ۱۵۸ سانتی‌متری دارد و به دو در بال فالکون مجهز است همچنین مجهز به چند کیسه هوا هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان است ، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت این خودرو در دست نیست و به گفته مسئولان به احتمال زیاد اولین سفارش در سال ۲۰۲۴ به مشتری تحویل داده خواهد شد. طبق اعلام این گروه خودروسازی تولید سری‌های کوچک را برای مشتریان شرکتی در سال ۲۰۲۲ و پس از تأیید خودرو برای استفاده در جاده دسته‌بندی L7e اتحادیه اروپا آغاز میکند.


قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد