محصول جدید منصوری (رولزرویس داون سیلور بولت)

عکس محصول جدید منصوری (رولزرویس داون سیلور بولت)
محصول جدید منصوری (رولزرویس داون سیلور بولت)

یکی از تیونینگ هایی که در شخصی سازی رولزرویس به طور تخصصی کار میکند شرکت منصوری است ، همچنین یک کارخانه در آلمان دارد که به طور تخصصی به تولید ادوات فیبرکربن از جمله دستگیره‌ها ، قاب شیشه‌ی جلو ، کاپوت ، سپر و رکاب اختصاص دارد.

عکس 2- محصول جدید منصوری (رولزرویس داون سیلور بولت)

سیلور بولت تیونینگ شده


این تیونینگ دست به شخصی سازی رولزرویس زده و از محصولی به نام سیلور بولت که مجهز به کیت بدنه‌ی اختصاصی و پیشرانه‌ی تقویت‌ شده است و از چرخ‌های عظیم ۲۲ اینچی که طرح ویژه ای با ترکیبی از شکل V و Y است رونمایی کرد.ادواتی که در این خودرو به کار رفته به رنگ Black Diamond و Black Glossy است ولی خریداران میتوانند رنگ دلخواه خود را سفارش دهند.

عکس 3- محصول جدید منصوری (رولزرویس داون سیلور بولت)

پیشرانه سیلور بولت


در بخش فنی منصوری با تغییر ECU این خودرو توانسته ۷۳۰ اسب‌ بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند ، اطلاعات دیگری از بخش پیشرانه در حال حاضر در دسترس نیست اما در مدل استاندارد این خودرو زمان صفر تا صد کیلومتر فقط ۵ ثانیه طول می‌کشد و میانگین مصرف سوخت آن ۱۵ لیتر در صد کیلومتر است و ۶۰۰ اسب‌ بخار قدرت و ۸۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. هیچ گونه تغییری در داخل کابین حتی ادوات داخلی انجام نشده و تنها ۵۰ دستگاه از این خودرو با تیونینگ منصوری تولید خواهد شد.

عکس 4- محصول جدید منصوری (رولزرویس داون سیلور بولت)

قیمت سیلور بولت


در حال حاضر هیچ محدود قیمتی برای سیلور بولت تعیین نشده ، خریداران برای خرید رولزرویس مدل استاندارد باید ۳۵۵ هزار دلار هزینه کنند.


مطالب مرتبط

1400/03/09
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد