میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ پلاگین هیبریدی

عکس میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ پلاگین هیبریدی
میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ پلاگین هیبریدی

در این بخش خبری همراه ما باشید با معرفی یک کراس‌اور به نام میتسوبیشی اکلیپس کراس پلاگین هیبرید مدل ۲۰۲۲ که در بازار استرالیا معرفی شد و در ۳ تیپ عرضه میشود.

عکس 2- میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ پلاگین هیبریدی

اکلیپس کراس پلاگین هیبرید


میتسوبیشی سه نوع از این مدل که از پیشرانه چهار سیلندر ۲٫۴ لیتری بنزینی بهره می‌برند رونمایی کرد ، که با توجه به این پیشرانه توانایی تولید ۱۲۶ اسب بخار قدرت و ۱۹۹ نیوتن‌متر گشتاور را دارد از طرفی دیگر یک موتور الکتریکی به کمک این پیشرانه می آید که قادر است با ۸۰ اسب بخار و ۱۳۷ نیوتن‌متر گشتاور در محور جلو و ۹۳ اسب بخار و ۱۹۵ نیوتن‌متر گشتاور محور عقب را به گردش درمی‌آورد.

عکس 3- میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۲ پلاگین هیبریدی

نگاهی بیشتر به اکلیپس کراس پلاگین هیبرید


اگر بخواهید از توان هیبرید برای حرکت کردن استفاده کنید با توجه به باتری ۱۳٫۸ کیلووات ساعتی حداکثر ۵۵ کیلومتر را میتوانید پیمایش کنید. نگاهی دقیق تر به این کراس اور - سه حالت رانندگی مجزا ۱ - الکتریکی ۲ - هیبریدی سری ۳ - هیبریدی موازی حالت اول نیازمند استفاده از موتور الکتریکی است. حالت دوم عمل شارژ باتری توسط پیشرانه‌ی ۲٫۴ لیتری را انجام میدهد. حالت سوم در به حرکت در آوردن چرخ‌های جلو نقش دارد و در جاهایی که نیاز است موتورهای الکتریکی وارد عمل میشوند. - تیپ‌های میتسوبیشی اکلیپس کراس ۱ - ای‌اس PHEV ۲ - اکسید PHEV ۳ - اسپایر PHEV - ویژگی های نسخه پایه رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی ، چراغ‌های جلوی هالوژن ، صفحه‌نمایش ۸ اینچی سیستم سرگرمی ، دوربین حرکت معکوس ، سیستم صوتی با چهار بلندگو ، هشدار خروج از خط حرکت ، اهرم تعویض دنده بغل فرمان ، ترمز اضطراری خودکار ، کنترل دستی کروز ، تمام این امکانات را بدون احتساب هزینه‌های حمل خودرو تا مقصد ۳۴,۵۱۸ دلار اعلام شده. اگر نیاز به امکانات بیشتری دارید میتوانید تیپ اسپایر PHEV را با قیمت ۳۷,۰۵۰ دلار خریداری کنید که امکاناتی از جمله : - صندلی‌های گرم‌شونده جلو - سیستم صوتی با هشت بلندگو - صندلی برقی راننده - کروز کنترل تطبیقی ​​با قابلیت توقف و حرکت - هشدار عبور اشیا از پشت وسیله نقلیه - دستیار تغییر خط حرکت - سیستم نظارت بر نقاط کور دید راننده - تزئینات چرم مصنوعی برای درها - حسگرهای پارک جلو را در اختیار شما میگذارد.

 
مطالب مرتبط

1401/03/02
1401/01/02
1400/07/24
1399/07/28
قطع اینترنت اتصال ندارید
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید
تلاش مجدد