طبق تصاویر منتشر شده در فضای مجازی ظاهرا بازار خودرو باید منتظر نسل جدید تویوتا لندکروزر یا همان LC300 باشد ، بعد از انتشار این تصاویر اعلام شد اولین مدل لندکروزر جدید از سری GR Sport خواهد بود.یکی از ویژگی های این نسل از لندکروزر ، استفاده نکردن از پیشرانه 8 سیلندر ! خبری که سال گذشته کمپانی تویوتا اعلام کرد که دیگر قصد تولید خودرو با این پیشرانه حجیم و پرمصرف را ندارد.
هنوز مشخصات پیشرانه این شاسی بلند مشخص نیست ، اما طبق خبرهای منتشر شده تویوتا احتمالا از دو پیشرانه استفاده خواهد کرد. ۱- پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر توربوشارژ در دورشمار 5200 و 2000 الی 3600 دور در دقیقه ، که توانایی تولید 409 اسب بخار قدرت و 650 نیوتنمتر گشتاور را دارد. ۲- پیشرانه 3.3 لیتری شش سیلندر دیزل در دورشمار 1600 تا 2600 الی 4000 دور در دقیقه ، که توانایی تولید 302 اسب بخار قدرت و 700 نیوتنمتری گشتاور را دارد.
از لحاظ بدنه تغییر به خصوصی در این نسل از لندکروز حس نمیشود اما در نگاه اولیه شاهد استفاده از طرح جدید سپر ، چراغهای باریک ، جلوپنجره جدید ، ورودی هوای U شکل ، نصب آینههای جانبی روی درهای جلو ، طراحی جدید شیشههای جانبی که شباهت زیادی به مدلهای پرادو و لکسوس GX دارد.
داخل کابین طراحان از نشاندهندههای آنالوگ ، طرح جدید فرمان و فرم مدرن کنسول میانی ، صفحه نمایش بزرگ دیجیتال استفاده کردند. نمایشگر اطلاعات سرگرمی در بالای دکمهها و کلیدهای مربوط به تنظیم سیستم تهویه مطبوع و سایر عملکردهای خودرو همچون گرمکن و تهویه صندلیها قرار گرفته است. راننده امکان استفاده از اهرم ترنسفر کیس با 8 حالت مختلف با حالت رانندگی آفرود را دارد.
نسل سوم تویوتا اینووا که با پسوند زنیکس در انتهای نام خود و براساس پلتفرم ج...
نسل سوم تویوتا اینووا که با پسوند زنیکس در انتهای ...
کشور هند این روزها میزبان خودروهای جدید است ، اینبار شرکت تویوتا با همکاری ...
کشور هند این روزها میزبان خودروهای جدید است ، اینب...
شرکت تویوتا چند وقتی است که شروع کرده به بروز رسانی محصولات خود و اینبار سر...
شرکت تویوتا چند وقتی است که شروع کرده به بروز رسان...
جعبهدنده iMT (سیستم انتقال قدرت دستی هوشمند ) برای تویوتا سوپرا 2023 در نظ...
جعبهدنده iMT (سیستم انتقال قدرت دستی هوشمند ) برا...